reklama

Pole, ktoré nás oddeľuje

len tak...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)
Obrázok blogu

stojím sama na obilnom poli

ďaleko od nich

kúsok od tých 

ktorí poslední idú

pomalou rýchlosťou sa nesú

obilie schne

pod vplyvom tepla tvrdne

a my s ním tiež

tvrdé mozgy

bez hebkej detskej pokožky

zatrpknutí

zatrpknutý si

a ja tiež

chýba neha

chýby cit

chýbaš mi ty

paradox

ty to necítiš

neláskavý prehnitý vzlyk

nedám najavo bez kyslíka výdych

nech hádajú

ktorý je to z nich

hráčov sveta skúsených

prihráš mi

no ja sa netrafím

robím sa

že nevidím 

herecká hluchota a slepota

no jasný bod vždy uvidím

v diaľke nekonečnej

čiernym mrakom prekrytej

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

ty tam a ja tu

dve strany

máme jednu minútu

bola

je

a opäť bude tu

prečo ju nechávame nedotknutú

kyslé rybičky a horká čokoláda

a každé ráno zelený čaj piť

jej

asi nie jeho

zatiaľ pod kožou nepreskúmaného

neupečený a neosolený

nemôžeme byť extrovertní kanibali

tí nevedia jesť sladkú kašu z jednej misy

hladká múka

obilie mlynčekom preteká

a ona rada čerstvý chlieb s maslom

lyžičkou medu zdobený

máš ho rád tiež

stojíš tam aj ty

na obilnom poli v gumákoch obutý

mladý agronóm

pilný poľnohospodár

pivný kráľ

zlaté jačmenné pole patrí ti

a v ňom vzácny poklad ukrytý

nepozeráš odzadu

možno len rád čítaš knihy odzadu

neviem prečo

nepoznám pravdu

SkryťVypnúť reklamu
reklama

poznám len tvoj tieň

ten najbližšie ku mne uteká

keď ti lúč slnka do oka preniká

ja sa nehýbem

a ani nepohnem

iba bosé nohy a zima v nich

tvrdá zem a ostrá byľ

jazva pod kolenom

trieska v palci

my neobutí nie sme dobrí bežci 

hmyz striehnuci v plných klasoch

z jedovatých osteňov strach

to všetko zviera nás

ty kráčaš

späť sa neobzeráš

správny pútnik

ktorý vo svoj krok verí

ako väčšina za tebou idúcej človečiny

nevnímaš

necítiš 

vzadu

sama 

úplne nehybne 

tam

prežívam

nevidíš ma

očný klam

ja hlasnú pieseň na gitare bez strún hrám

ja čakám

ja snívam 

(venované možno aspoň trochu známemu)

Bianka Dingová

Bianka Dingová

Bloger 
  • Počet článkov:  62
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kope JAMU v Brne. Zoznam autorových rubrík:  nezmyslymyši a lienkypseudobásneagátaprechádzalo saSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu