reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Bianka Dingová

Bianka Dingová

Bloger 
  • Počet článkov:  62
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kope JAMU v Brne. Zoznam autorových rubrík:  nezmyslymyši a lienkypseudobásneagátaprechádzalo saSúkromnéNezaradené

reklama

prechádzalo sa

Predavač Jozef B.

Bianka Dingová

Predavač Jozef B.

Nedeľa. Popoludnie. Slnečno. Piešťany. Sklený most.

  • 21. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 520x
  • 7
Koľko to stojí? alebo Ja nie som na predaj!

Bianka Dingová

Koľko to stojí? alebo Ja nie som na predaj!

Sedím si na rozkladacej stoličke. Listujem si už štvrtý ženský magazín. Sem-tam zdvihnem hlavu a sledujem okoloidúcich. Väčšinou okolo mňa prechádzajú starší ľudia s barlami. Niektorí sa na mňa dokonca aj usmejú. Ja im úsmev s radosťou vrátim.

  • 3. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 201x
  • 95
V červenej krvinke

Bianka Dingová

V červenej krvinke

Nechaj mi tu odkaz a ja si po teba prídem. Si tam spolu sadneme na kameň a budeme sa rozprávať, aké to naozaj bolo vtedy a aké to je teraz. Zatiaľ sa iba poobzeraj.

  • 15. sep 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 396x
  • 15
Opätkom neprasknúť bublinu

Bianka Dingová

Opätkom neprasknúť bublinu

Vydať sa na cestu. To bol môj cieľ. Aj ich? Neviem. Kráčali sme spolu, krok za krokom. Na prechádzke s bublifukom.

  • 4. jún 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 910x
  • 16
Zelená dimenzia

Bianka Dingová

Zelená dimenzia

Zelená je všade okolo nás, nenápadne nás obklopuje. Pre mnohých sa stala každodenným stereotypom. Veď čo už len môže byť výnimočné na zelenej tráve, či tisícoch zelených listoch na stromoch? No objaviť krásu vo všednosti, to je umenie. Poďme sa spolu tešiť z jarnej zelene!

  • 23. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 773x
  • 4
reklama
Farebné lupienky

Bianka Dingová

Farebné lupienky

Prečo by sme mali pozerať len na biele strany vyzdobené čiernym písmom? Treba si oči popásť aj na pestrofarebnej úrode jarných kvetov. On si tam v tej tráve zelenej tak nevinne kvočal - nenápadný. Ja som prišla, usmiala sa a spýtala sa: Môžem si ťa odfotografovať? Áno odpovedal malý kvet.

  • 23. apr 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 922x
  • 8
Kráčať cestou

Bianka Dingová

Kráčať cestou

Človek, ty spiaci tvor, prebuď sa a urob krok! Slnko po oblohe kotúľa sa, kýva nám, smeje sa... Premohlo už v súboji pani zimu. Zostane teplými lúčmi štekliť nás?

  • 29. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 484x
  • 5
Len rozstrihať igelit a byť šťastný...

Bianka Dingová

Len rozstrihať igelit a byť šťastný...

Kráčam na stanicu. Prší. Každý slnečný deň sa v mojej školskej taške nachádza kvalitný dáždnik čínskej výroby. Dnes nie je deň s označením „každý, je úplne iný. Idem si asfaltovým chodníkom, idú aj ostatní chodci, mnohí z nich, tak ako ja bez dáždnika. Tomu dobre doma je, leží si tam v teple na drevenej skrini - zabudnutý.

  • 23. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 415x
  • 5
Kolektívna žaba

Bianka Dingová

Kolektívna žaba

Len tak tam stáli, držali v prázdnych rukách spomienky. Niektorí s úsmevom, iní so slzami v očiach. Končia sa „sladké časy stredoškolské. Aký je to asi pocit? Kráčaj ďalej a pozeraj si pod nohy, pády bolia. (Rozlúčka maturantov 18. 5. 2007)

  • 24. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 405x
  • 4
B&W Jar

Bianka Dingová

B&W Jar

Jar, moje najobľúbenejšie ročné obdobie. Rada spomínam na prechádzky, keď nám slnečné lúče šteklili naše líca. Zachytiť ich na fotografiu, aby hriali pri srdci, aj keď pršať bude. Krása neba, výška stromov, hĺbka vody, vôňa kvetov - raj prírody... spríjemniť si aj tento deň.

  • 20. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 328x
  • 6
reklama
Optimistický pes(imista)

Bianka Dingová

Optimistický pes(imista)

Všetko sa dnes mení, už ani počasie nie je ako bývalo.  Začiatok mája, ortuť v teplomeroch sa šplhá do väčších výšok a mi stále kráčame dole pri zemi. Odhaľ svoje telo, štíhle nohy, široké boky, hlboký výstrih, silnú vôňu.

  • 15. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 184x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu