reklama

To nemá (ne)zmysel

No mňa neodradíte. Ani nízkou karmou. Na to ja neverím. Ja som kresťan katolík.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (54)

Aj takéto básničky (bez rýmov) si skladám po večeroch. Veď čo viem aj iné robiť, keď v telke beží nejaká Superstar. Sa na to nemôžem „kukať", jak ja „lúbim" (bez mäkčeňa) hovoriť. Primitívne hodnotenia poroty a ešte primitívnejší účastníci tohto honu na lacné hviezdy. Uniká to mojej rovine porozumenia. Už sa mi aj tá Adela zunovala, a to som ju kedysi mala tak rada. Asi na „fejsbúku" opustím jej skupinu. A asi aj ten Facebook.

Potom tu hodinku klepem len tak do Želmírovej klávesnice, lebo tak sa volá môj notebook. Rada dávam veciam mená, potom mám k nim vrúcnejší vzťah. Píšem väčšinou o Agáte alebo o postavičkách ako Jozef B. Nebaví ma písať o Ficoch alebo Harabinoch. Tých je plná telka. Tiež mi lezú na nervy. Podobne ako slovenské celebrity - celé v riti.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak teda sem-tam niečo napíšem. Na tej stránke www.blog.sme.sk/oper, kde naťukám do okienka s názvom login biankadingova vložím článok. Vždy ho mám napísaný vo Worde a poctivo uložený, potom už len tie, vraj primitívne počítačové skratky ctrl + c a ctrl + v. Zatiaľ mi to vždy funguje. Potom zvolím rubriky a označím článok ako aktívny. A je to tu! Vy ho môžete vidieť a ja tiež. Presne tak, ako teraz. Vždy si ho hneď pozriem na svojej oficiálnej stránke ešte raz a dám si jednu karmu. Veru tak to je a nehanbím sa za to. Lebo vraj človek si musí stáť za svojím a byť aspoň trochu spokojný, sám so sebou aby bol psychicky zdravý a vyrovnaný a neviem čo ešte odporúčajú v tých ženských časopisoch. Tak si tú jednu karmu dám, už len z toho titulu, že mám aspoň chvíľu zo seba dobrý pocit.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Potom už len čakám, ako sa bude článok, či čo to vlastne píšem, páčiť vám. Popri tom čítam Mitanov Koniec hry a rozmýšľam, či to nezabaliť aj tu. Rozmýšľam, či tu má zmysel písať, keď tu tiež väčšina čaká na pokračovanie románu o Róbertovi F. a jeho kumpánoch.

Rozmýšľam... No zatiaľ prichádzam len k tomu, že v telke sa dajú pozerať iba filmové kluby a tie chodia neskoro. A tak píšem. Veď čo by som aj iného takto po večeroch robila, keď nie je ani s kým ísť na pivo.

A dnes si karmu nedám. Ser... na ňu! Ja som kresťan katolík.

Bianka Dingová

Bianka Dingová

Bloger 
  • Počet článkov:  62
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kope JAMU v Brne. Zoznam autorových rubrík:  nezmyslymyši a lienkypseudobásneagátaprechádzalo saSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu