reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Bianka Dingová

Bianka Dingová

Bloger 
  • Počet článkov:  62
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kope JAMU v Brne. Zoznam autorových rubrík:  nezmyslymyši a lienkypseudobásneagátaprechádzalo saSúkromnéNezaradené

reklama

myši a lienky

To nemá (ne)zmysel

Bianka Dingová

To nemá (ne)zmysel

No mňa neodradíte. Ani nízkou karmou. Na to ja neverím. Ja som kresťan katolík.

  • 21. sep 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 535x
  • 54
Je sen

Bianka Dingová

Je sen

„Pekný deň prajem, pozdravili ma s úsmevom. „Ďakujem, neodolala som a prisadla si k nim, vylihujúcim na drevenej, od laku umytej lavičke. „Môžem vám povedať básničku? spýtala som sa s trémou na jazyku. Nič neodpovedali, len bijúc sa s vlnami vetra prikývli. Mám rada konverzácie s farebnými listami.

  • 19. okt 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 189x
  • 10
Rozbaľ ma!

Bianka Dingová

Rozbaľ ma!

Oči chcú nakuknúť pod pozlátko obalu, dovoliť končekom prstov prijímať vibrácie prekvapenia. Tu som! Chyť ma! Zjedz ma! Tvoj som.

  • 2. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 824x
  • 19
Objednať si v lete sneh

Bianka Dingová

Objednať si v lete sneh

Všetci v sebe nosíme svoj Everest, je vecou každého, či sa naň rozhodne vystúpiť. Stretla som človeka, sedel v tráve pod košatým stromom. So smutnými očami pozeral na nemalú kôpku vecí - kyslíková bomba, lesklá modrá prilba, laná,... Listoval v spomienkach, keď ako jedenásťročný sníval o konverzácii so snehovou vločkou na najvyššom vrchole sveta. Sedí a nesníva. Prečo? Zhypnotizovaný stratou životného cieľa?

  • 15. máj 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 506x
  • 5
Blahoželám, dobrý si!

Bianka Dingová

Blahoželám, dobrý si!

Derieme si ruky a nervy v práci, venujeme voľný čas skúmaniu nepochopiteľných fyzikálnych vzorcov, pečieme svoje prvé kura v živote. Príde na účet celkom slušná výplata, z tej fyziky sa tiež dva mínus pošťastila a kura, vďakabohu, jedlé je. „Ďakujeme človek, že ti na tom tak záleží, že si si dal námahu! To už málokedy z úst ľudí okolo nás počuje sa.

  • 31. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 561x
  • 4
reklama
Bojíte sa, že vám asteroid padne do oka?

Bianka Dingová

Bojíte sa, že vám asteroid padne do oka?

... a strach je to, čo leží v tvojej duši, áno, strach večný jak kameň! Živé kvety často mi spievajú, recitujú k srdcu pravdivé básne o tom, čo prežívam a prežívajú i iní. Bojíme sa? Koho? Čoho? Tmy? Či len sami seba?

  • 31. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 329x
  • 3
(Ne)dôvera

Bianka Dingová

(Ne)dôvera

... a ja ti poviem, čo je dôvera, je to len miesto, odkiaľ s niekým môžeš pozerať. Spievajú Živé kvety sviežim hlasom. Pozerajú rôznym smerom - ľudia rôznych farieb. Ja, priateľ, rodič... dôverujeme si?

  • 7. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 094x
  • 10
Pán s Tebou

Bianka Dingová

Pán s Tebou

Tieto slová mnohí z nás vyslovujeme v modlitbe k našej nebeskej matke Márii. Duch Svätý vložil do jej lona malý púčik veľkej lásky. Mladé dievča svojím „Áno dovolilo Bohu vstúpiť do jeho života. Pod Máriiným srdcom sa začala epizóda dokonalej lásky. Chceme sa aj my stať súčasťou filmového štábu, ktorého režisérom je Boh?

  • 18. júl 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 716x
  • 140
Víťazná prehra

Bianka Dingová

Víťazná prehra

Niektorí ľudia nevedia prijať prehru. Sklamaní z toho, že nemohli opäť vyliezť na stupienok víťazov. Zlomená noha pred cieľom bolí najviac. Prosím, zavolajte lekára.

  • 19. jún 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 748x
  • 2
Učiť sa, učiť sa, učiť sa...?

Bianka Dingová

Učiť sa, učiť sa, učiť sa...?

Nikdy som nedopustil, aby škola stála v ceste môjmu vzdelaniu. (Mark Twain) Ďalšia prekážka na ceste. Zostať stáť alebo preskočiť? Nečinne sa prizerať alebo konať?

  • 6. máj 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 453x
  • 18
reklama
Žuvačky na chodníku

Bianka Dingová

Žuvačky na chodníku

Kráčam s mamou a so sestrou do obchodu po frekventovanom chodníku v našom malom meste, a čo si moje oči na ňom nevšimnú - neidentifikovateľné fľaky. Uvažujem o tom, rozmýšľam a už to mám - prilepené žuvačky.

  • 3. apr 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 494x
  • 11
Pád

Bianka Dingová

Pád

Padáme na svoju tvár pred Tebou, Ježiš, tam milosť je a večná láska... (Lámačské chvály)

  • 7. mar 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 207x
  • 9
Spokojnosť v nespokojnosti

Bianka Dingová

Spokojnosť v nespokojnosti

Človek, tvor večne nespokojný. Neustále sa sťažuje na svet okolo. Večné pripomienky, všetci sú zlí, on ten najlepší, všetko je drahé a jeho to najdrahšie. Nahnevaný kráča a hľadá spokojnosť v nespokojnosti.

  • 11. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 564x
  • 10
V tmách svetlo svieti

Bianka Dingová

V tmách svetlo svieti

Každý z nás má vo svojom vnútri malú sviečku. U niektorých horí veľkým plameňom, iným v srdci tlie len malý plamienok. Vždy lepšie, ako mať v srdci len vonnú sviečku, ktorej knôt nikdy nepocítil teplo ohňa.

  • 7. feb 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 158x
  • 3
Jesenná samota

Bianka Dingová

Jesenná samota

„Samota je veľmi zlá. Päť detí som mala, a aj tak som zostala sama ako kôl v plote. Ale, vďaka Bohu, aspoň večer rýchlo zaspím prehodí medzi rečou starká. Ja sedím na gauči oproti nej a neviem, či mám plakať alebo sa smiať. Prišla som ju navštíviť asi po mesiaci. Nemám sa čím chváliť, keďže býva asi päť minút rýchlejšej chôdze od nás. A ja, veľmi dobré dievča v očiach okolia, som „schopná si nájsť po mesiaci až hodinu na návštevu starého a chorého človeka. O chvíľu babka začne opäť svoju básničku „Samota je veľmi zlá. Päť detí som mala....

  • 30. jan 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 394x
  • 9
reklama
Budem ako strom...

Bianka Dingová

Budem ako strom...

...sadený pri vode a mojou oporou je mi živý Pán... a keď príde des ja neutečiem preč... a po čase sucha, ja viem, že príde dážď... viem, že príde doba, keď aj náš život prinesie ovocie...

  • 15. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 22
Kaluže na ceste

Bianka Dingová

Kaluže na ceste

Človek, osoba blúdiaca po svete plnom rôznych chodníkov... kráča po jednom z nich, kam príde?... krásny dom, veľa ľudí v ňom... lúka plná kvetov... drevený stôl, za ním sedí človek s úsmevomJ

  • 23. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 068x
  • 0
Nelámte krídla motýľom...

Bianka Dingová

Nelámte krídla motýľom...

My si len tak letíme... Kam?... Nevieme... Kto to vie?... Letíme pomedzi slnečné lúče, farebné lístie, snehové vločky i jarný dážď... Možno pristaneme raz v cieli... možno... Chceme?... Nechceme?... Hmm?

  • 10. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 133x
  • 0
Sedím na konári a je mi dobre...

Bianka Dingová

Sedím na konári a je mi dobre...

Mám na Zemi kúsok svojho miesta, kde si len tak žijem a snívam svoje sny... je to môj konár:)

  • 28. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 665x
  • 7
Priateľstvo...

Bianka Dingová

Priateľstvo...

Človek nedokáže žiť na tomto obrovskom svete sám, preto aj náš Nebeský Otec pri konaní svojho diela Adamovi stvoril Evu. Týchto dvoch jednoduchých ľudí by sme mohli pokladať za prvých priateľov v histórii ľudstva.

  • 25. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu