reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Bianka Dingová

Bianka Dingová

Bloger 
  • Počet článkov:  62
  •  | 
  • Páči sa:  0x

kope JAMU v Brne. Zoznam autorových rubrík:  nezmyslymyši a lienkypseudobásneagátaprechádzalo saSúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Od nás tam

Bianka Dingová

Od nás tam

Sedím v autobuse na trase Prievidza - Praha. Ja idem len do Brna, to je akože môj nový domov. No fuj, ako to hrozne znie. Aj to, keď na otázku, kam idem, ktorú mi po škole položí človek z fakulty odpoviem, že domov, teda na tú „kolej". No fuj.

  • 25. okt 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 543x
  • 22
Ako som sa snažila zbaliť...

Bianka Dingová

Ako som sa snažila zbaliť...

Nevedno kam, neviem čo... iba odkiaľ... Rozhodla som sa odísť, jednoducho nahádzať všetko, čo teší, ale aj bolí do kufra.

  • 14. aug 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 023x
  • 2
Rodinka úžasných?

Bianka Dingová

Rodinka úžasných?

Nemám rada tie dni, keď mi na tvári nesvieti úsmev. Ja, taká večne uchechtaná osboba, ktorá tak rada rozdáva okolo seba radosť, teraz ležím v posteli a plačem, nielen plačem, ale vo vnútri ma zožiera niečo nepopísateľné. Áno, aj takéto stavy mávajú optimisti, ktorí spadnú na nos a zistia, že nič nie je také ružové ako sa zdá.

  • 28. jan 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 390x
  • 6
reklama
SkryťZatvoriť reklamu